mandag 13. september 2010

Knekkebrød i en fei

Jeg spiser som regel Fiberrik med solsikke eller linfrø under pålegget, men på f.eks Ketolyse kan det fort bli litt mange karbohydrater, og da er disse knekkebrødene et kjapt alternativ.


Knekkebrød i en fei

Bland 2 ss knust linfrø og 2 ss vann (og ev. krydder om ønskelig) i en liten bolle. La svelle i 2-3 minutter.
Trykk og forsiktig spre blandingen på bakepapir ved hjelp av en gaffel til en firkant.
Stek i mikroen i rundt 2 minutter (avhengig av mikroen din)

La avkjøle litt, legg på pålegg og spis
 
 
Næringsinnhold:
Kcal: 57
Protein: 3 g - (21%)
Karbohydrat: 0 g - (0%)
Fett: 5 g - (79%)

7 kommentarer:

  1. hei og takk for en inspirerende blogg :) ble glad når jeg så denne oppskriften inntil jeg leste på linfrøposen. Den inneholder jo godt over 30 kh. Har jeg gått glipp av noe her?

    SvarSlett
  2. Hvilken produsent kommer linfrøposen du sjekka fra?? Det er ikke karbohydrater i linfrø :o)

    SvarSlett
  3. den kommer fra anglamark og er kjøpt på coop. Inneholder 34 kh.
    Da skal jeg sjekke på rema etterpå. Er veldig glad i linfrø. Tusen takk skal du ha :))

    SvarSlett
  4. Mmm detta var genialt. God var det å! :)

    SvarSlett
  5. Helt genialt! Denne gjør livet mitt MYE enklere. Tusen takk

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å prøve denne! Kjempe fin og inspererende blogg du har, stå på videre! ;D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...