mandag 21. februar 2011

Frokost med Max


Jeg er litt imponert over mulighetene med microbølgeovnen Max. Man tenker gjerne at micro'er kun kan brukes til å varme mat og poppe popcorn med. Men med de ekstra funksjonene til Whirlpool's nye micro kan man gjøre mye mer. I dag har jeg stekt egg i den.


Først satt jeg crisp-panna i micro'en i 2 minutter med crisp-funksjon, for å varme opp panna.


Mens panna ble varm fant jeg frem pølser og egg, og delte opp pølsene.


Så var det bare å knekke eggene i panna og legge oppi pølsebitene, før jeg satte på 2 nye minutter med crisp.


De to minuttene brukte jeg til å kutte opp grønnsaker. Og dermed er frokosten servert.


Kanskje ikke verdens peneste stekte egg, men de skled litt utover mens jeg var opptatt med å ta bilder.


* * *

3 kommentarer:

  1. Hei, Ville bare si at jeg syns du hadde mange spennende oppskrifter! Gleder meg til å prøvde noen av disse!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar, Tustehue :o)

    SvarSlett
  3. Her var det spennende og varierte oppskrifter:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...